unbreakable

Jag vet att de flesta tjejer är missnöjda med sig själv och strävar efter en perfekt kropp, hy, mage, hår osv att vara perfekt helt enkelt, eller inte perfekt eftersom det inte finns någon människa som är perfekt, så isåfall strävar man mot något som inte går att uppnå.
Alla har något bra, något som andra vill ha. Så är det faktiskt och jag hoppas att alla ni som läser detta tar till er och inser detta. Alla är fina, bra och duger precis som ni är!
Det finns svåra perioder i livet, tro mig! jag vet.
Men man måste alltid försöka tänka att det endast kan bli bättre, efter regn kommer solsken har ni säkert hört?
Det stämmer in så bra, sluta aldrig att kämpa. Även om allt känns tråkigt, jobbigt och meningslöst, det kommer kännas bättre inom kort så det är bara att fortsätta kämpa.
Alla är värda LYCKA.
Fred Ut!
Ta hand om era nära och kära.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0