trött

hallå där!
glest på uppdateringsfronten som vanligt, har en sjuk period i skolan nu med läxböcker upp till taket i stort sett.
Inte gött alls, med mig är det annars finemang! Spelade tre matcher igår när vi hade kommunmästerskap, kom 2a av 4 lag så det var helt okej. Dock väldigt surt att ett mål på en automatisk straff som jag t.om räddade men de gjorde mål på i returen blev det målet som tog ifrån oss första platsen. Men roligt var det och det är ju trots allt det som är det viktigaste :)
Helgen har varit toppen, i fredags träffade jag en kompis!
I lördags åkte jag till jennifer och sov där och åt massa onyttigheter, kollade på film och pratade om allt mellan himmel och jord, åh vad jag tycker om den flickan!:*
Igår spelade vi somsagt matcher hela dagen, så är lagom trött i kroppen. Inte nog med det skulle vi simma 70 jävla längder idag på idrotten, så är verkligen helt slut.
Men ni får ha det toppen så hörs vi snart!
Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en mysig fredagskväll! :D

2011-03-18 @ 17:53:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-03-18 @ 23:19:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0