s for saturday

hallo cuties!
how are you?
HAHA nej jag skojar, nu är jag tillbaka.
Har/ har haft överdrivet mycket i skolan nu, kvar har jag matteprov,företagsekonomiprov, stor geografi-inlämning, ÄNNU störra historiainlämning, svenskainlämning, engelskatal osvosv.
Jag kan säga att jag inte har något liv nu, skolan och träningen tar upp all min tid.
Vilket då leder till att mitt humör inte är på topp direkt, men snart är det vår och då kommer nog allt kännas lättare.
Igårkväll blev det bara hemmamys med tacos, Let´s dance, godis och läsk och sleeptime tidigt.
Hade nämligen min debutmatch imorse med Ormaryds If mot Nittorp eller något tror jag de hette. Jag spelade ute ena halvleken och målvakt andra. VI VANN! hur gött som helst och jag höll även nollan.
A-S-G-Ö-T-T!
Har inga större planer på kvällen vilket är riktigt tråkigt, haha hatar att bo här på helgerna.
aja, puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0