sommarlov!

Hej bloggen! 
evigheter sedan, huh?
jag har varken haft tid eller lust att blogga, haft fullt upp i skolan ända in i den sista veckan hade jag både prov, redovisningar och inlämningar. Så jag har varit upptagen, senast jag skrev var när jag var i USA vilket nu var cirkus två månader sedan. Det var verkligen underbart och även den bästa resan jag någonsin upplevt, har varit på hyffsat många ställen genom mitt snart 17-åriga liv. När man har restokiga föräldrar som reste jorden runt innan vi barn klämdes ut får man vara med om riktigt mycket vilket jag är tacksam för. Vi ska åka på en långresa i vinter igen och för tredje gången gillt besöka Thailand, där vi ska spendera sisodär tre veckor under de några av de kallaste veckorna här i Sverige. Vi kommer hem dagen innan nyår vilket känns perfekt, hoppas att även denna resan kommer bli underbar. Så, vad händer i mitt liv nu? Mitt sommarlov startade ju i fredags eller igår? Skolavslutningen var iallafall i fredags, kvällen spenderades med fina vänner och alkohol i kroppen. Sjuka saker hände, haha bra kväll. Den innehöll det mesta kort sagt. Igår var datorn min bästa vän, masade mig dock ut en snabbis och spelade lite tennis med min tvilling, träffade även på Louise som hade införskaffat sig en Onepiece, vill med ha!!
Mysig familjekväll med brasa, god middag och tända ljus.
Har inga vidare planer för dagen utan håller förtillfället på att få hem solsidan säsong 2, även om den inte är lika bra som säsong ett som redan bor i min dator så är det bra tidsfördriv, Can´t get enough!
Tror jag ska börja uppdatera oftare, ska försöka komma ihåg det.
So long fellas! 
Puss
bjuder på bild från USA

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fin blogg!:) kram / Lovisa

2011-06-27 @ 00:05:16
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0