summerfeelings

hejdär!
sommarlovet rullar på och livet leker, har haft en riktigt bra vecka som innehållit bland annat: övernattning hos Julia, träningar, match, party och självklart en massa sol och bad! Får be till vädergudarna att det fina vädret kommer tillbaka nu. Drar ju ioförsig till värmen i Kroatien på lördag, men har ju inget emot att bättra på brännan ytterliggare innan jag åker!
Firar även min födelsedag utanför Sveriges gränser, fint ska det vara!
Dagen har bestått av sängläge all-day long. Mår som jag förtjänar efter en galen kväll/natt med några brudar! 
Har även gjort fossingarna en tjänst och haft lite spa-dag, det kan behövas så ofta jag trycker in dem i fotbollsskorna och alla andra skor också för den delen. Det är ju trots allt fötterna som håller mig stadigt på jorden och ska bära mig genom livets resa!
Vad har ni för planer för sommaren finingar?
puss
bild från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0