best thing I never had

hej där!
hur har era sommarlov sett ut hittils?
Det är galet vad tiden går snabbt, vi är imorgon redan inne i augusti.. 
Känns som det nästan var igår man skrålade med i "Den blomstertid, nu kommer" på avslutningen.
Mitt sommarlov har än så länge bestått av en trip till Västervik över midsommar, där var det sjukt med ÖS och var hur roligt som helst! Haha hela nässjö var verkligen där och de man stötte på som inte var från nässjö var från Linköping/Norrköping.  Jag har även varit i Kroatien en vecka där jag hade det så jävla gött med sol, bad och klarblå hela veckan, firade somsagt även min 17-födelsedag där! 
Mina dagar består nu mest av jobb, gött sen när cashen rullar in.
ha det fint fina, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0