tuesday

hejsanhallå!
nu sitter jag här igen, dagen har bestått av skola, ätit kebabpizza med Amanda och pluggat matte.
Har fått mitt första omprov i matte, på avsnittet ekvationer och formler.
Usch omprov är så jävla surt, orkar inte plugga in allt igen, framförallt eftersom jag endast var tre poäng från g.
Men that´s life. Vi har fått ett nytt schema denna veckan så våran vårtermin började denna veckan.
Schemat är ju inte direkt bättre utan slutar 15.25 tre dagar, 14.55 en dag och tidigaste dagen är 14.30.
Men överlever nog det också, har inte alltför mycket att berätta!
Har föresten Estetisk verksamhet som är ett nytt ämne för oss, jag har musik vilket är skitkul !
läraren är skön och man får lära sig spela instrument osv, asgött!
LATER ALLIGATORS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0