nytt år, nya möjligheter!

hallåå där!
varit lite glest på uppdateringsfronten, varit rätt upptagen med nyår och annat.
Nyår var iallafall skitkul, på morgonen gick jag och familjen + Englunds ut till en pulkabacke nära oss där vi åkte pulka och därefter grillade korv, mys! Sedan fixade jag mig hemma och sen åkte vi till Emma och käkade tacos där med ett gäng brudar. Efter god mat och dricka och musik på hög volym bar det av till Broström. Där var det ett jäkla ös, skönt folk och bra stämning. När vi sedan skulle åka taxi till nässjö var min sko försvunnen så fick låna ett par för små skor av Emma, haha mina fötter var som isklumpar. Vid 12slaget befann vi oss i parken med allt annat folk och kramades för fulla muggar. Därefter bar det av på efterfest x2, var dock inte så påklädd så börjar känna av en förskylning, men det var det värt! 
hoppas ni hade det lika bra som jag :)
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0