too little to late

Idag var ingen vanlig idag.
När jag kom till skolan och tittade på monitorn stod ett chockande och sorgligt besked, det stod att en kille vid namn Simon Blidberg inte fanns med oss längre och att vi hade flaggan på halvstång idag för honom.
Då kändes det som jag fick ett slag i magen, jag blev chockad och visste vad jag skulle säga.
Hela stämningen i skolan idag var inte som vanligt, det märktes att något jobbigt och hemskt hade hänt..
I ena hörnet av Inas Café i skolan, nära receptionen stod ett bord med ett foto av honom, en dikt han skrivit, ett par tända ljus och en bok där hans vänner kunde skriva vad de ville i.
Det är så ofattbart hemskt det som hänt, jag kände honom inte utan visste bara vem han var, kanske träffade honom på nyår om jag minns rätt. Så jag kan nästan föreställa mig hur jobbigt det är för hans nära och kära! 
Jag vet inte mycket mer än att han tog sitt liv och att hans pappa hittade honom, han dog påväg till sjukhuset i ambulansen, eller det är vad jag har hört iallafall. Vet dock inte säkert om det stämmer.
RIP Simon Blidberg! :( ♥

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så mycket för dina snälla och peppande ord. det värmer verkligen, kram! <3<3

2011-02-24 @ 19:41:53
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0