raise your glass

Idag hade jag den längsta sovmorgonen jag någonsin haft tror jag på en vanlig skoldag, fick sova till 9!
Det var väldigt skönt att få sova 2 timmar längre än vanligt, så jag traskade upp och fixade håret och sminkade mig, käkade frulle, drack kaffe, gick / sprang till tåget. När vi sedan kom fram till skolan så var det en kille som gick av framför mig och sen halkade han i en liten stentrappa från själva "plattformen" där man går av.
Haha tyckte synd om honom samtidigt som jag inte kunde hålla mig för skratt haha, att se personer halka är en av de bästa sakerna med vintern, mohahahah skadeglädjen!♥
Dagen blev bara bättre när jag ser på monitorn att våran företagsekonomi är inställd, så jag slutar 13.10 istället för 15.25, aaaaaasgött.
Har varit duktig och pluggat lite när jag kommit hem, ska nog fortsätta med det nu :)

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0