my weekend

Hej bloggen!
Tänkte nu berätta lite om min helg,
I fredags efter skolan mötte jag upp felicia,linn,carro,izzi,emina och matilda sen tog vi tåget till jkpg.
Blev lite strul på tåget då inget av mina kort fungerade, just det tåget var det enda som de inte funkade på och det var en skitsur konduktör som typ krävde pengar oså assur shit! 
Men gick bra iallafall, vi drog direkt och käkade på donken eftersom vi var riktigt hungriga efter en hel skoldag!
Haha så vi satt där tills vi skulle åka hem, eller jag, matilda och felicia gjorde det. Asskönt faktiskt:) haha
Vi skulle ta ett tåg hem vid 19.00 ungefär, men det försenades till 8, så vi fick sitta där på stationen i en timme, det ändrades hela tiden. Kom till sist hem efter 10, då chill jag framför brasan med lite chirre och cola.
I lördags (igår?) chillade jag mest på dagen, städade hela mitt rum (pluspoäng till mig därja) sedan började jag fixa mig inför kvällens festligheter. Hade nämligen tjejkväll med hultbrudarna nere i en lokal, där blev det massa snack, spel, tacos, dricka osv.
Idag har jag bara dött halvt med mensvärk, pluggat ytterst lite och bara tagit det lungt. En helt vanlig söndag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0