carpe diem



hej söta!
ösbild från nyår, ingen snygg bild men nyår var så bra så får man ju lite goa flashbacks.
Okej vet knappt vad jag snackar om, sitter förtillfället i skolan och förbereder inför mitt och Fannys svenska tal om våran resa till Malaysia. Själv hade min syster sovmorgon till 9, medan jag fick dra mig ur sängen vid 6. Livet är inte alltid rättvist må jag säga!
Jag är liten glad tjej idag, eller jag tror faktiskt det.  Har klarat av de två jobbigaste och svåraste proven denna veckan och klarade båda två, duktig tjej!
Nu har jag svenskatalet idag och sedan engelskaanalys på en bok "I know what you did last summer" , men klarade jag av de två svåra proven, klarar jag nog av detta också :)
hur gött är det inte med lov om två dagar då?
Halva lovet spenderas i STOCKHOLM fetnaaaaaajs!

aja puss på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0