alla hjärtansdag

hej söta!
förlåt för dålig uppdatering, här kommer en liten summering av helgen!
fredag: åkte till Linn runt 7, där fixade vi oss och käkade lite pizza därefter drog vi vidare till Felicias pojkväns kompis fest haha, det var inte ös där för fem öre så jag snackade med Julias pojkvän Mackan och frågade om vi kunde komma över till han och Johan och prata en stund oså, sen kollade vi på "Kommisarie Späck" och solsidan, haha fan vad jag älskar solsidan! Men kvällen blev trevlig hos snälla marcus och johan. 
Sedan skulle vi tjejer dra hem till Linn igen, och det är en jäkla bit så vi bad en av de utländska killarna som var på festen om skjuts, men sedan blev vi osäkra om han hade druckit eller inte  så vi tyckte det kändes säkrast att gå hem. Men då blev han typ sur och började jaga oss med sin bil mitt i natten, haha fyfan vad rädda vi var. 
Han var fan inte normal.
När vi slutligen kom hem satt Fanny, jag, Linn och Matilda uppe och pratade till klockan halv 5 ungefär, mys!
lördag: Vaknade av att mamma ringde och frågade vilken buss vi skulle ta hem, så gick upp runt halv elva och packade ihop sakerna och traskade i strålande väder mot stationen, resten av dagen städade jag rummet, satt vid datorn och bara chillade helt enkelt, på kvällen väntades lagfest hos Nicco.
Så Fanny och jag tog en buss in till henne runt 20.30, när vi kom dit käkade vi pizza och började dricka och köra lite förfestlekar som "jag har aldrig" och lite andra nya vi fick lära oss.
Värd helg, tack fina människor!
Idag är det alla hjärtansdag och det firar jag genom att snora och ligga inne och kolla på film med mössa och halsduk! Dragit på mig en förskylning men mår nog bättre snart förhoppningsvis.
Hoppas ni får en underbart mysig dag och fira med alla ni har nära och kära!
Massor med kärlek från mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0