USA

hallå!
nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, är förtillfället på andra sidan atlanten i USA hos min syster som jobbar som aupair här hos en familj i Seattle. Detta är nu andra veckan vi är i USA, första veckan var vi i L.A och åkte på bl.a sightseeing-tour runt i Hollywood, Beverly Hills, Walk of fame och mycket annat. Det var skithäftigt att hänga bland kändishusen, fick bla se kändisars hus som Jennifer Aniston, Christina Aguilera, Lauren Conrad & Audrinas förra hus, Dr Phil´s hus och huset där Michael Jackson dog i osv. De resterande dagarna spenderades på Venice Beach och Santa Monica Beach. Hur härligt som helst, vi ankom till Seattle i fredags kväll och ska stanna här tills Lördag då vi flyger hem till Sverige igen. Här är vädret regnigt nästan året om, men det gör inte mig så mycket för dagarna spenderas då i shoppingcentrena där man hittat så gott som en ny garderob, finfint! 
Jag uppdaterar nog någon mer dag inom ett par dagar, hoppas ni fina har det bra i Sverige och haft en bra påsk.

Peace Out.
bild från Pacific coast highway längs Californias kust, underbart!

Kommentarer
Postat av: emilia

åh vad avis jag blir! ser jättehärligt ut! Hur bor din syster? kan du bo med henne? hur länge ska du stanna? :D

2011-05-20 @ 09:19:15
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: filippa

ja det var superbra!!

Min syster bor hos en familj i Seattle. Jag och min familj kunde bo hos hennes värdfamilj. Vi stannade i USA i 2 veckor och bodde under en vecka hos min syster! :D

2011-05-20 @ 19:42:36
URL: http://ffilippajanten.blogg.se/
Postat av: filippa

ja det var superbra!!

Min syster bor hos en familj i Seattle. Jag och min familj kunde bo hos hennes värdfamilj. Vi stannade i USA i 2 veckor och bodde under en vecka hos min syster! :D

2011-05-20 @ 19:42:36
URL: http://ffilippajanten.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej,



Mitt namn är Ellinor och jag har som tanke att starta ett smyckesföretag! Jag kommer att sälja armband, halsband och örhängen till grymma priser, max 50 kr/st. Det återstår bara en liten marknadsundersökning. Så om du orkar ta din tid att svara på några frågor så skulle det vara guld värt för mig :) Maila svaren till: [email protected]



1) Vad är du själv ute efter för smycken? Silver/guld? Mode/unikt?

2) Vad tycker du är ett rimligt pris för armband, halsband respektive örhänge?

3) Hur ofta köper du smycken?

4) Vad lägger du helst pengarna på när du köper ett smycke, kvaliteten (så som till exempel äkta silver) eller att de är snygga?

5) Har du några tips du vill dela av dig till mig? :)



Du får jättegärna även kika in på min blogg där jag lagt upp en bild på de tre smycken jag gjort (men kritisera med måtta, de är de första jag gjort i mitt liv haha), och skriva en kommentar om vad du tycker av dem :)



Ha det bäst!

2011-05-20 @ 23:12:29
URL: http://nattstad.se/ellinorparck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0