I got you

Helg, finally!
läxhögen har stannat på en hög nivå sedan sportlovet, så varje vecka är det antingen någon stor inlämning/prov. Eftersom jag kommer hem efter 16.00 varje dag blir det svårt att hinna med något mer förutom plugg och träning, det är då bloggen kommer lite i skymundan. Jag känner inte heller för att sitta och skriva om en vanlig dag som bestått av det vanliga liksom, det känns inte så roligt att läsa om haha. Så jag skriver lite här när jag har lust och tid helt enkelt. Hoppas ni tycker om de inläggen som kommer upp iallafall :)
Om ungefär två veckor åker vi även över atlanten till USA, L.A och Seattle, för att ta det lungt, sol,bad, shopping och givetvis för att träffa min syster som jag inte träffat sen augusti. Att jag längtar är en underdrift med andra ord!
Hoppas allt är fint med er babes!

Kommentarer
Postat av: frida - SVERIGES NYE KISSIE

shit, man måste ju vara SNYGG för att blogga, annars kommer man ingenstans.

2011-04-21 @ 19:17:09
URL: http://puzzly.blogg.se/
Postat av: filippa

har jag sagt att jag vill bli känd? haha

jag är nöjd med mitt utséende.

tråkigt att du måste klanka ner på andra för att själv må bättre gumman.

Ett ord för dig, patetisk.

2011-04-26 @ 00:33:16
URL: http://ffilippajanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0