fotboll & farsdag

sitter nu bänkad framför tvn när Zlatan spelar, inter-milan och milan leder med 1-0.
Tror det var straffmål från Zlatan men är inte säker, missade nämligen de första minuterna när vi kollade på Ensam mamma söker! Dagen har varit lugn, har mestadels spenderat min tid här framför datan, sedan har jag även tagit tummen ur och plockat fram matteböckerna. Har matteprov på torsdag, så blir plugg nu fram till torsdag, så får jag göra mitt bästa helt enkelt. Imorgon efter skolan ska jag provträna för ett nytt fotbollslag, inget mindre än Ormaryds If. Ska bli jättekul, har inte tränat på ett tag nu så är riktigt taggad.
Allt för mig ikväll, hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0