1 6 n o v e m b e r

ahmen tjena!
kom hem från skolan för ett tag sedan, sitter nu och bara tar det lungt framför datorn.
Får ångest på läxhögen som bara växer och växer ska därför ta tummen ur röven och ta tag i det alldeles strax, men ni vet ju hur det är man skjuter alltid fram det så långt som möjligt, bättre att få det gjort istället men jag lär mig aldrig haha. Ska bli lite flitigare med min kära digitalkamera hade jag tänkt också, men somsagt blir ju inga bilder med speciellt hög kvalitè men det får ni stå ut med. Ska nog önska mig en systemkamera tillsammans med min tvilling i julklapp, får se om man har varit tillräckligt snäll höhö!
vi hörs senare.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0