Lucia

hej söta!
ja jag lever, är medveten om dålig uppdatering men har så fruktansvärt mycket i skolan just nu.
Men lite roliga news, nästa år i April ska jag och min familj åka till USA för att hälsa på min storasyster som jobbar som aupair i Seattle i ett år. Så vi har nu bokat biljetter till USA och även till Los Angeles, ska bli hur roligt som helst att äntligen få träffa min fina syster igen och besöka USA för första gången.
Sitter för tillfället nyduschad i min morgonrock framför brasan och har precis färgat håret, har inte sett resultatet än.
Men hoppas självklart på att det blir fint, blev den vanliga färgen mörkbrun + rödtonad färg.
hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0