friday, im in love

heejsan !
sitter nu i skolan och ska skriva en krönika om en bok jag har läst, och ja det är lika tråkigt som det låter.
Har inga större planer på denna fredag utan den spenderas nog hemma med mammi och mysa framför brasan med godis och filmen the holiday  med skådespelare som Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet och Jack Black. Den filmen ger mig en så himla mysig julkänsla, den filmen får ett fett +
Så den rekommenderas verkligen !
Helgens planer :

* slå in julklappar
* filmkväll med bra personer
*njuta av helgen
*och ev plugga

Låter som en bra helg i mina öron, idag är det även Pappas födelsedag, 
så GRATTIS PAPPA, du är bäst ♥

hörs när jag kommer hem
L A T E R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0