don`t dream you life, live your dream

bild från julafton 2008
hej bloggen!
förlåt för kass uppdatering, har varit borta i helgen vilket är lika med ingen uppdatering tyvärr.
I fredags skulle jag gått på fest, men sen var det inte säkert att jag kunde ta med mina vänner, sen var jag trött så jag, fanny och frida stannade hemma och proppade magarna fulla med onyttigheter, precis vad man ska göra på helgen. Idag var det somsagt skola igen, just nu är jag fruktansvärt skoltrött, har tyskaprov på torsdag och vi har knappt fått reda på vad provet är på, bara kapitel 2 så känns ju rätt jobbigt men fixar sig nog.
Förövrigt ska jag bli bättre på uppdateringsfronten och försöka lägga in lite mer bilder osv,
puss finingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0