baby your a firework

hej!
och jag hoppas att ni allihopa har haft en underbart mysig julhelg.
Min har varit kanon och traditionell med julbord, kalle anka, svensson svensson och allt vad julen innebär.
Julen firades med hela tjocka släkten hos mormor i Mjölby, jag tycker dock att det var något som fattades på julaftons morgonen, en säng för lite i rummet vi sov i, en tallrik fattades. Min kära storasyster firade inte jul med oss i år utan hon firade jul dagen efter i USA där hon jobbar. Men vi hälsade God Jul över skype vilket var jättehärligt att se henne igen min fina syster.♥
sitter nu för tillfället framför brasan och lyssnar på musik, hoppas ni har en mysig kväll !
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0